Модни съвети, здраве, фитнес, прически, маникюр, новини и всичко нужно за съвременната жена!
Бижута с 18 каротово златно покритие. НИСКИ ЦЕНИ - директно от производител!
Колиета, Пръстени, Обеци и Гривни с безплатна доставка при предварително плащане.
Според ново ръководство за любовните връзки
любимите марки на мъжа може да са от ключово значение за жените, търсещи
сродна душа.
Авторите на изследването Бил Верник и Клеър Фарбър от маркетинговата компания Brand Guy разделят мъжете на десет "марки" -
мъжа Бъд, мъжа Биймър, мъжа Найк, мъжа Томс ъв Мейн, мъжа Комеди
сентрал, мъжа Селестиал Сийзънинг, мъжа Абъркромби, мъжа Кю-Тип и мъжа
Ред Бул.
Те установили, че за разлика от жените, мъжете са френетично лоялни към
определени марки. Верник заяви, че изследователите били изненадани,
когато всички жени-участнички във фокус-група признали, че са проверявали шкафчето за лекарства на партньора си в ранните фази от връзката.
Той казва, че повечето дами си създават идеализирана представа
за човека, с когото искат да бъдат, но проверяването на марките дрехи,
които мъжът носи, марките храни, които яде и как живее в ежедневието си
може да предостави важна информация за това какъв е той в
действителност.
Затова авторите решили да използват същия метод за анализирането на любовния живот на хората. За всеки тип характер авторите направили анализ и списък "за и против".
Например мъжът Биймър ще глези партньорката си със скъпи ваканции и
бижута, но може да е "леко отчужден"емоционално. Тъй като този тип мъж
се смята за награда за всяка жена, експертите съветват дамите да се
държат дистанцирано в началото.
Мъжът Бъд "е приветлив и доволен", той живее за прости удоволствия
като Кока Кола и Макдоналдс. Мъжът Найк е атлетичен и в същото време
силно емоционален, а мъжът Кю-Тип е спретнат и консервативен, със
сериозно внимание към детайлите. Мъжът Томс ъв Мейн е интелигентен,
грижовен и знае много за световните проблеми и фосилните горива.
Пренесено под завивките, това означава, че той повече дава, отколкото
взема.
"Ние не приравняваме продуктите с хората, а казваме, че качествата на
продукт, който харесвате, са същите като при хората", казва Верник.
/БГНЕС /
0 коментара:
Публикуване на коментар